Jika ada bahan yang ingin anda kongsikan bersama kami. sila uploadkan bahan anda. skrol ke bawah dan gunakan ruangan "UPLOAD BAHAN" Terima Kasih

BERITA: LAWATAN PENANDA ARAS 3K, PESERTA PKPGB UTM SKUDAI JOHOR.





12 APRIL 2009
: Meriah dan penuh bermakna. Itulah ungkapan yang boleh diungkapkan bagi menggambarkan kemeriahan majlis sambutan tetamu kami kali ini iaitu PESERTA PKPGB UTM SKUDAI JOHOR.Kedatangan tetamu yang turut disertai oleh Guru Besar, En. Che Husin B. Ismail, disambut dengan paluan kompang dan selawat oleh PASUKAN KOMPANG sekolah seterusnya disambung pula oleh pasukan DIKIR BARAT sekolah dengan lagu "Selamat Date" (Selamat Datang). Pelawat ternyata terpegun dengan sambutan yang pada pandangan 'blogmaster' hebat dan meriah.


3 Komen:

April 13, 2009 at 2:38 PM PN. KAY said...

Tahniah Che Hussin dan Warga Sekolah SKKB.
Terima kasih di atas segala layanan dan jamuan yang disediakan.
Semoga dapat mengekalkan keceriaan, keselamatan dan kesihatan SKKB dan seterusnya menjulang Anugerah Sekolah Cemerlang. InsyaAllah.
Kenangan manis di SKKB akan menjadi ingatan yang sukar dilupakan..
Ikhlas : Pn. Kay

April 13, 2009 at 2:41 PM PN. KAY said...

TAHNIAH KEPADA SEMUA WARGA SEKOLAH.TERIMA KASIH DIATAS LAYANAN MESRA DAN JAMUAN YANG DISEDIKAN. BUDI TUAN/ PUAN AKAN DIKENANG SEPANJANG HAYAT.TERUSKAN USAHA UNTUK MENCAPAI KECEMERLANGAN DALAM LAIN-LAIN BIDANG.SYABAS !
IKHLAS DRP ;
PN. KAY.

 

UPLOAD BAHAN